B2B Saboteurs Unite

Black Adder

Black Adder

A Strategic Buyer mennybemenetele

2017. szeptember 20. - Black Adder

fekete_pako_2.pngGood News Co. Állandó helyszíni tudósítónk jelenti a Fehér Házból: az exkluzív felfedezést kizárólag Blackadder.blog.hu stábjával osztotta meg. Bizonyos Attila József (1905-37) magyarországi koltó már 97 (!) évvel ezelőtt felvázolta minden stratégiai beszerző álmát, az élethosszig tartó bizalmi állás lehetőségét. A forradalmi újítás gondolata mind ez idáig szerény fogadtatásban részesült az érintettek körében, akik jobbnak látják a "Szedd magad" mozgalomban kiteljesedni.  

Halljuk a koltó saját szavas interpretációját:

"Én már fiatalember lettem, A boltba gyerek megy helyettem.

De ha Néki valami kéne, A boltba én futnék el érte.

Fütyörészve a szép időben, Esernyő nélkül az esőben,

A kocsiúton lenn szaladnék, Magamra kabátot se kapnék.

De az autót frissen, fürgén, Ha nem is töfföl, kikerülném.

Hisz ha valahogy elgázolna, Hiába mentem én a boltba.

Megválogatnám a portékát, Ahhoz mennék, ki olcsóbbért ád.

S mielőtt akármit elhoznék, Hosszan, sokáig alkudoznék.

Aztán, hogy Néki odaadnám, Jó kedvét meglátnám az arcán.

Szeme csillogna, megköszönné, Mást nem is küldne boltba többé."

Blackadder.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://blackadder.blog.hu/api/trackback/id/tr6212881490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black Adder 2017.09.21. 00:34:58

Ez hír? De komolyan! Van rá egy arany dukátom, hogy az illető szegényen halt meg...
süti beállítások módosítása